متن و ترجمه آهنگ Little things













وان دایرکشن


Your hand fits in mine like it’s made just for me

دستت طوری تو دستم قرار میگیره که انگار فقط واسه من ساخته شده

But bear this in mind It was meant to be

ولی این و به یاد داشته باش که این چیزا ساخته شدن که همینطوری باشن

And I’m joining up the dots with the freckles on your cheeks

و من دارم به نقطه ها و کک و مک های روی لپ هات وابسته میشم

And it all makes sense to me

و همه ی اینا واسه من معنی دارن

[Liam]

I know you’ve never loved the crinkles by your eyes when you smile

من میدونم که تو هیچوقت چین و چروک بغل چشمات و وقتی میخندی دوست نداشتی

You’ve never loved your stomach or your thighs

هیچوقت شکم و یا ران های پات و دوست نداشتی

The dimples in your back at the bottom of your spine

یا حتی گودی کمرت پایین ستون فقراتت و دوست نداشتی

But I’ll love them endlessly

ولی من همه ی اینا رو بی وفقه دوست خواهم داشت ( یعنی هیچوقت از دوست داشتن اینا دست نمیکشم )

[Zayn & Liam ]

I won’t let these little things slip out of my mouth

من نمیذارم که این چیزای کوچیک از دهنم بپرن بیرون

But if I do It’s you Oh it’s you

ولی اگه از دهنم پریدن بیرون این تویی , اوه این تویی

They add up to I’m in love with you and all these little things

همه ی اینا اضافه میشه به اینکه من تو و همه ی این چیزای کوچیک و دوست دارم

[Louis]

You can’t go to bed without a cup of tea

تو نمیتونی بدون یه فنجون چایی به تخت بری (ینی چایی میخوری و بعدش میخوابی )

And maybe that’s the reason that you talk in your sleep

و شایدم این دلیل حرف زدنت تو خواب باشه

And all those conversations are the secrets that I keep

و همه ی اون حرفایی که زدیم رازهایی هستن که من نگهشون میدارم

Though it makes no sense to me

با اینکه برام معنایی ندارن

[Harry]

I know you’ve never loved the sound of your voice on tape

من میدونم که تو هیچوقت صدای خودتو وقتی رو نوار ضبط میکردی دوست نداشتی

You never want to know how much you weigh

و تو حتی نمیخوای بدونی که چقدر وزنته

You still have to squeeze into your jeans but you’re perfect to me

تو هنوز باید با زور شلوار جینت و پات کنی ولی بازم با این چیزا برام بی عیب و نقصی

[Harry & Niall ]

I won’t let these little things slip out of my mouth

من نمیذارم که این چیزای کوچیک از دهنم بپرن بیرون

but if it’s true It’s you It’s you

ولی اگه این درست باشه , این تویی , این تویی

They add up to I’m in love with you and all these little things

همه ی اینا اضافه میشه به اینکه من تو و همه ی این چیزای کوچیک و دوست دارم

[Niall]

You never loved yourself half as much as i love you

تو هیچوقت خودتو حتی نصفه اندازه ای که من دوست دارم دوست نداشتی

You’ll never treat yourself right darling but i want you to

عزیزم تو هیچوقت با خودت خوب رفتار نمیکنی ولی من ازت میخوام که این کارو بکنی ( با خودت خوب رفتار کنی )

If I let you know, I’m here for you

شاید اگه بدونی که من واسه تو اینجام

Maybe you’ll love yourself like i love you oh

خودتو دوست داشته باشی مثل من که دوست دارم

[Harry]

and I’ve just let these little things slips out of my mouth

و من همین الان گذاشتم که این چیزای کوچیک از دهنم بپرن بیرون

‘Cause it’s you, oh it’s you, it’s you

چون این تویی , اوه این تویی , این تویی

they add up to and I’m in love with you

همه ی اینا اضافه میشه به این که من عاشق تو ام

[All]

and all these little things

و همه ی این چیزای کوچیک

I won’t let these little things slip out of my mouth

من نمیذارم که این چیزای کوچیک از دهنم بپرن بیرون

but if it’s true, it’s you, it’s you they add up to

ولی اگه این درست باشه , این تویی , این تویی

I'm in love with you and all your little things

من عاشق توام و همه چیزهای کوچیکت  


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393برچسب:وان دایرکشن,متن و ترجمه آهنگ,little things,ساعت 1:3 توسط zizi|



      قالب ساز آنلاین